17 maja 2017

Wsparcie IT

Zapewniamy bezpośrednie jak i zdalne wsparcie naszych klientów, pomagamy rozwiązywać problemy związane z bieżącą obsługą sprzętu i aplikacji, wdrażamy nowe rozwiązania. Projektujemy i wdrażamy indywidualne rozwiązania dopasowane do potrzeb i wymagań naszych klientów.

Mamy za sobą wiele udanych wdrożeń w obszarach:

  • Dostarczanie i wdrażanie systemów do przechowywania i backup danych
  • Projektowanie, wdrażanie i testowanie procedur przywracania systemów informatycznych po krytycznej awarii (Disaster Recovery Procedures)
  • Dostarczanie, instalacja i konfiguracja wszystkich typów urządzeń informatycznych (komputery, notebook, serwery, routery, switche, pamięci NAS i wiele innych urządzeń peryferyjnych zarówno biurowych jak i przemysłowych)
  • Wykonywanie audytów systemów informatycznych, zarówno sprzętu i oprogramowania
  • Unowocześnianie istniejących platform sprzętowych
  • Wsparcie bezpośrednie użytkowników i utrzymanie ciągłości działania systemu
  • Wsparcie dla użytkowników urządzeń mobilnych
  • Projektujemy i pomagamy we wdrożeniu łączy dostępowych ADSL/VDSL/UFB Fibre/HSNS/Premium Fibre
  • Wsparcie w walce z niechcianym i szkodliwym oprogramowaniem
  • Projektowanie, wdrażanie i zarządzanie platformami serwerowymi.: Windows Server, Exchange Server, SQL Server, Internet Information Server, Remote Desktop/Terminal Services, Sharepoint Server.
  • Wsparcie przy doborze i zarządzanie licencjonowaniem legalnego oprogramowania
  • Projektowanie, wdrażanie i zarządzanie platformami do wirtualizacji środowisk informatycznych: VMware, Hyper-V
  • Wsparcie dla systemów i aplikacji: Microsoft (Office, SharePoint, Windows XP-10), księgowych, produkcyjnych, graficznych i projektowych.
  • Naprawy sprzętu komputerowego